Sunday 20 January 2013

VCOA by Treenea

Salam dan hai semua ;)
sekian lama dh  sheila xblogging. berhabuk2  dah rasenye  hehe xpe start hari ni sheila akan mula aktif berblog dan update segala details product yg sheila guna dan pakai melalui blog untuk dkongsi bersama . so lebih praktikal kan?


Untuk supplement for healty and beauty sheila start dengan VCO dulu ya. sheila rase semua dh tau kehebatan VCO kan. 100% natural. under food supplement. Vco ialah supplement pertama yg sheila mkn. sebab kenapa mkn? sheila ade resdung,skin pun berminyak, yg plg penting nk energy lebih  cz selalu mngantuk. yela time tu stdy lg mana nk handle business lg kan. tdo selalu xckup. so dsebabkan faktor2 tersebut sheila pun "mengetestkan" diri dengan vco. bila dh yakin dgn produk bru la kita boleh share dgn kawan2 semua kan. VCO ialah minyak kelapa dara (vco) yang mempunyai banyak khasiat dan manfaat kesihatan kepada tubuh badan manusia kerana ia mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi . Ia dihasilkan dari proses yang tidak menggunakan haba dan formulanya yang telah dikaji secara teliti dan terperinci menggunakan 100% pati kelapa dara organik yang bebas dari kolesterol.


Tapi mesti ramai yang nak tau apa yg best dengan VCOA compare VCO biasa yang berada d luar pasaran? kelebihannya ialah vcoa mempunyai tambahan vit A,D,dan E. so untuk rambut dan skin keberkesanan lebih maksima. sheila lately byk rambut yg gugur ;( sbb tu try dengan vcoa treenea. sebelum ni setia dgn produk vco brand lain.. mgkin lebih serasi dengan brand ni . Alhamdulillah. so sesiapa yang pernah cuba vco tp tidak mempunyai kesan atau kesan yang tidak maksima boleh try TREENEA plak kan. xsalah kita tukar selera. mcm ubat gigi jugak kan? ade byk brand boleh buat pilihan ;)

Siapa yg belum tgok rupe cool vcoa ni. beginilah rupanya . hensem x? hehe ;P dalam ni ade 60 bj softgel. so boleh mkn 2 bj sehari.makan 2 bj sekaligus pun boleh. selepas bfast atau sbelum tdo. klo nk extra energy boleh amek lebih dr 2 bj sehari. jgn risau . tiada overdose. sesuai utk semua golongan baby, dewasa sehingga warga emas. lelaki perempuan kedua2 boleh mkn (try test bg husband) xlupa juga ibu menyusu akan bykkan susu ibu. ibu mengandung boleh tmbhkan energy, kurangkan alahan ,skin baby pun cantik, salah satu petua utk senang bersalin dan insyaAllah baby tiada jaundice.

BELI 2 KOTAK RM 80 FREE POSTAGE/ RM 86 SBH SRWK FREE POSTAGE



1001 kebaikan vco yang mungkin kita tidak ketahui 

Menghilangkan parut jerawat dan strechmark bagi wanita yang hamil.
Kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat, berminyak, dan kering.
Membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan angka metabolik.
Melembutkan kulit muka dan memberi perlindungan dari sinaran matahari.
Meningkatkan tenaga dan daya tahan fizikal dan mental.
Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin-vitamin
Melindungi tubuh daripada kanser.
Jerawat cepat susut
Regular semula PMS anda
Sistem penghadaman lebih baik
Kesuburan
Kurangkan rasa senggugut
Batuk dan Selsema cepat hilang
Mengurangkan tidur berdengkur
Pengambilan vco bagi pasangan suami isteri yang mengalami masalah kesuburan dan sedang merancang untuk mendapatkan zuriat juga sangat-sangat digalakkan kerana vco juga berfungsi sebagai agen pelincir.



Berminat untuk menjadi DEALER atau AGENT TREENEA hanya bermodalkan RM 150 shj, SMS atau WASSAP 0164422808
Pendapatan lumayan menanti anda $$$








No comments:

Post a Comment