Monday 5 March 2012

Kelebihan kualiti kain Premium Beutiful



Salam darling, selamat pagi.. awal hari ni sheila update blog. okey sheila nk cite cmne sheila boleh jatuh cinta dengan "PB" ni. Pada mulanya sheila tak la tertarik sangat dengan Premium Beautiful (PB) ni. Konon rasa mahal.. Tapi  tak sedar habis duit beli baju baru (baju lama dah tak muat. hehe) badan pun semakin lama semakin naik ni. risauuunyee makcik hihi. ye la dh kawen baru 6 bulan tp bdn terasa cepat sgt naik. ni tak boleh jadi ni... encek suami pun dh tegur bdn dh nmpk lebar2 sket. adoiii mana la nk cr produk yg boleh buat bdn kita nmpk kemass body curve yg cantik  sebabnya mmg xde masa nk jogging n exercise bagai. lagipun dengn PB ni lebih berganda2 kalori terbakar tau compare dengan jogging. (korang kena baca apa itu kelebihan F.I.R tau) Then makin teruja, bila tgok pengguna2 pb ni walaupun umur dh lewat30an anak2 dh ramai tp mempunyai body yg slimm dan body curve yang cantik... jelesnyaaa.. aku nnt bila umur dh cmtu . cmna yer? wahh cant imagine huhu! Ingat tau sayang2 semua. muka xcantik bila make up terus nmpk cntik kan? boleh la cover tp klo body dh kembang, menggeleber sana sini. lemakk jgn ckp laaaa smpai tahap malu nk tgok diri sendiri malu dengan hubby ;(

Ok la sheila nk share pe sebenarnya ape itu PB? PB merupakan pakaian dalam wanita yang terdiri daripada coli panjang, bengkung pinggang dan seluar dalam panjang. Set ini juga digunakan untuk membentuk kontur keseluruhan badan supaya nampak menarik, bentuk badan yang sihat dan seimbang.

Teknologi pembuatan PB amat mengagumkan kerana gabungan pakar-pakar perubatan Jerman, Jepun, China dan USA. Mereka telah menghasilkan fabrik yang berteknologi tinggi dan canggih yang dipanggil Akwatek dan Akwadyne. Ianya juga telah ditenun sulam bersama-sama Sinar Infra Merah Jarak Jauh atau “Far Infra Red” (F.I.R).


KELEBIHAN KUALITI KAIN Premium Beautiful (PB)
  • Rekabentuk stereoskopik sinar infra merah jauh yang berdasarkan potongan rangka badan manusia. Ia berfungsi mendorong peredaran darah dan proses metabolisme.
  • Kuasa serapan yang baik, sesuai untuk dipakai seharian, pakaian dalam yang boleh dicuci dan tahan lama.
  • Kuasa regangan dalam semua hala. Dapat diregang secara 360 darjah mengikut pergerakan badan tanpa mengubahkan rekabentuk asalnya.
  • Sinar infra merah jauh yang dapat menambahkan kekenyalan dan ketegangan buah dada dan menggiatkan tumbesaran buah dada.
FUNGSI COLI PANJANG (LONG BRA)


  1. Cawan coli dengan tiga (3) keping jahitan stereoskopik dapat menolak atas, menyokong dan menetapkan kedudukan buah dada.
  2. Rawan keluli memori berfungsi untuk menetap dan menyokong buah dada.
  3. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian depan coli dapat menyelaras perut yang buncit lalu meninggikan kedudukan kontur buah dada.
  4. Dua (2) batang keluli berupaya untuk menyelaras dan membentuk kontur badan.
  5. Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda pada bahagian belakang coli dapat menutupi bahagian belakang badan, dapat menyelaraskan lebihan lemak pada bahagian belakang , turut mengatasi masalah berbadan besar.
  6. Rekaan bentuk ' U ' pada bahagian belakang coli bukan sahaja dapat menguruskan badan, malahan menambah kontur bahagian belakang.
  7. Perhiasan berlian berbentuk rama - rama menonjolkan keunggulan produk.
  8. Rekaan 3 pasang cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai.
FUNGSI BEKUNG PINGGANG (WAIST NIPPER)


  1. Tujuh (7) batang keluli memori dapat menyokong pinggang dan menegakkan tulang vertebra, turut berupaya memperbaiki postur berdiri dan duduk.
  2. Rekaan unik berdasarkan potongan rangka badan manusia, memperkuat pengagihan lemak pada bahagian pinggang ke bahagian dada dan punggung secara serata, turut mencapai kesan pembentukan badan yang seimbang.
  3. Tali kenyal yang diimport dari Jepun, membantu menyelaraskan kontur pinggang.
  4. Rekaan secara fleksibel, menghasilkan kesan pembentukan berdasarkan kesesuaian badan individu.
  5. Rekaan 3 pasang cangkuk membolehkan anda membuat penyelarasan yang sesuai.
  6. Perhiasan berlian berbentuk rama-rama menonjolkan keunggulan produk


FUNGSI SELUAR DALAM PANJANG (LONG GIRDLE)



  1. Sebanyak 32 kepingan jahitan stereoskopik, berdasarkan teori mampatan berserpihan, mengagihkan lebihan lemak ke arah bahagian badan yang bersesuaian.
  2. Rekaan dan jahitan unggul cawan pinggul dapat membetulkan pinggul yang lentur, membentuk kontur pinggul yang mempesona dan meninggikan pinggul.
  3. Mengasingkan kontur peha dan pinggul, mengagihkan lebihan lemak pada peha ke dalam cawan pinggul dan membentuk kontur pinggul yang sempurna.
  4. Dilengkapi dengan kain jenis kapas yang selesa pada bahagian dalam pinggang seluar dapat memperbaiki dan membentuk kontur pinggang yang mempesona.
  5. Perhiasan berlian berbentuk rama-rama menonjolkan keunggulan produk.
  6. Mampatan yang tetap ke atas abdomen dapat mengurangkan lebihan lemak lalu memperbaiki masalah perut yang buncit.
  7. Rekaan mampatan 2 lapisan berfungsi menyelaraskan lemak pada sekitar peha, membentuk kontur peha yang menarik.
  8. Penggunaan 2 lapisan kain kapas berlubang kecil berfungsi untuk memberi keselesaan.
  9. Penggunaan renda yang fleksible, mengelakkan perasaan tidak menyenangkan akibat pergeseran dengan benang seluar.
"So apa tunggu lagi yang bertindak awal2 sebelum terlambat tau.. cz Premium Beutiful 70% berasaskan kesihatan dan 30% untuk kecantikkan dan 100% untuk keyakinan diri kita ;) berbaloi beli sekali je seumur hidup compare dengan ubat diet/pil kurus yg keberkesananya belum tentu lagi. setiap bulan habis kena beli kalau RM200 sebulan setahun dh rm 2400? fikir2kan lah "












No comments:

Post a Comment