Saturday 3 March 2012

Siapa yang perlu pakai Premium Beautiful ni?



Now sheila nk bg info siapa yg perlu pakai PB ni tau.. cz setiap hari kita berkerja lebih 8 jam, tak salah kalau buat pelaburan utk kesihatan dan kecantikkan . betul x? yg paling besst lifetime warranty tau.. so hanya beli sekali je. ape2 kerosakkan boleh repair tanpa sebarang caj ;) 


1. Org yang malas dan tidak mempunyai masa untuk bersenam..Jangan risau dengan memakai PB dapat membakar 900 kalori dalam masa satu jam berbanding dengan jogging hanya 300 kalori dibakar dalam masa 1/2 jam. So even kita tengah bekerja dan pakai PB 8jam dapat membakar 7200 kalori. waaahh mmg dasyat kan. Lemak2 semakin menipis dan peha pinggul akan terbentuk cantik .. seronoknyaaaa ;)






2. Orang yang susah hendak dapat zuriat.Dengan pemakaian PB akan meneutralkan hormon-hormon dalam badan kita tau. Selain itu akan menguatkan rahim. Apa2 pun kita usaha dan tawakal kan. tapi Alhamdulillah rmi yang dh berjaya hamil since pakai PB ( boleh refer testimoni cust k )




3. Wanita-wanita yang ingin cepat kurus selepas bersalin, - masa time berpantang pakai je PB insyaAllah berat akan menurun dengan cepatnya, mengemaskan bahagian perut supaya tidak menggeleber tau serta menghilangkan kesan rekahan kulit "strechmarks" . Satu lagi pergerakan tidak terbatas dengan PB ni. sampaikan orang xtau dan xbajet pun kita pakai corset hehehe ;)


4. Untuk ibu-ibu breastfeeding. Dengan pemakaian PB akan memperbanyakkan susu ibu tau.. Sudah terbukti dengan testimoni2 cust ;)


5. Semasa tempoh berpantang xperlu nk pakai bekung yang berlilit2 panjang ya amat , siap kena ikat dengan tiang lg hihi.... pastu pakai sekejap je kemas pastu longgar dan sgtla tidak selesa okey. rase mcm robot bergerak  je hihi dun worry dengan PB anda lebih selesa bergerak dengan fabrik Akwake & Akwadyne  yg sangat selesa dipakai sepanjang hari tanpa ada bau ;)


6. If baby yang dilahirkan mempunyai demam kuning, hanya bedungkan PB anda pada badan baby. InsyaAllah dengan izinNYA demam kuning akan hilang tau!~

7. Migrain - Dengan pemakaian PB akan memperbetulkan pengaliran darah, blood circulation dan mencegah dari migrain.

8. Keputihan. - Merupakan masalah yang sering buat kita stress tau, rasa xselesa dan tidak boleh dibiarkan.So dengan pemakaian PB akan menyelesaikan masalah keputihan dan juga mencegah dari yis effection,

9. Ingin melangsungkan perkahwinan- Wah sheila rasa semua bakal2 pengantin sume nk kurus n impikan body curve yang cantik masa bersandingkan? InsyaAllah dengan pemakaian PB tiada lagi lemak2 berlebihan , pinggang yg rampingg dan plg best keselesaan yg xterhingga. cz ade sesetengah corset yg xselesa bila dh pki lama seperti gatal2 dan berbau ;(. Jum bakal2 pengantin get ready for ur wedding/ Berbaloi byr cz warranty seumur hidup tau.Nanti time berpantang mmg sgt2 berguna. hanya rm 58 je sebulan (berminat sms sheila yer)




No comments:

Post a Comment